reklama

Si moja zápalka

Si pre mňa ako zápalka. Jedna z viacerých, ktoré som zapálila a následne ľahučko sfúkla. Ako naivné malé dieťa, ktoré skúša, či všetky "fungujú", a potom ich celé šťastné vracia späť do krabičky. Len sa uistiť a odložiť. Možno na horšie časy. Ostať v nevedomosti, že duša sfúknutých zápaliek sa vytratila už po prvom dotyku môjho dychu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Si ako zápalka. Horíš a ja Ťa, rovnako, ako som to spravila aj s tými pred Tebou, sfúknem. Úplne nečakane. Vrátim do krabičky a už sa Ti nevenujem. Zrazu si ale všimnem, že nie len, že si neprestal horieť, ty si začal horieť ešte silnejšie... a celá krabička aj s „fungujúcimi“ zápalkami vzbĺkla. Iba ty si ostal. A pritom si vyzeral rovnako, ako všetky tie pred Tebou.

Toto zistenie vo mne vyvolalo silný pocit nevedomosti a neschopnosti niečo v tej chvíli urobiť. Uvedomenie, že niečo, čo som pokladala za bežné bolo v skutočnosti omnoho drahšie. Tá neschopnosť, ktorú tak náhle zapríčinil pocit slabosti z objavenia niečoho silnejšieho ako som ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pomaličky som Ťa chytila do roztrasených krehkých prstov a priblížila si Ťa k tvári. Na moment som zaváhala, či to neskúsiť znovu- sfúknuť Ťa. Všimla som si však, že plamienok je už menší a to ma vystrašilo. Rukou som Ťa trošku prikryla, aby mi Ťa vietor nesfúkol.

To teplo, ktoré som v ten moment pocítila v končekoch prstov, a ktoré mi postupne začalo prenikať do celého tela, pôsobilo ako hrejivý balzám. Vtedy som už nerozmýšľala nad tým, že Ťa sfúknem, už som verila. Jediné čo mi behalo hlavou a čo ma zároveň i desilo bolo, či sa mi raz nerozhodneš

sám dohorieť.

S láskou Tvoje

dievčatko s (jedinou) zápalkou

Martina Branišová

Martina Branišová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka vysokej školy kde študujem umenie, mám rada Avantgardu, hlavne predstaviteľa symbolizmu, Emila Boleslava Lukáča. Podieľam sa na scenári online seriálu Lost Angels, v ktorom robím aj PR managerku. ... Môžem len dodať, že nemám rada kôpor a milujem cestoviny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu