reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Branišová

Martina Branišová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka vysokej školy kde študujem umenie, mám rada Avantgardu, hlavne predstaviteľa symbolizmu, Emila Boleslava Lukáča. Podieľam sa na scenári online seriálu Lost Angels, v ktorom robím aj PR managerku. ... Môžem len dodať, že nemám rada kôpor a milujem cestoviny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Festival Bažant Pohoda 2012- Očami návštevníka

Martina Branišová

Festival Bažant Pohoda 2012- Očami návštevníka

Šestnásty ročník festivalu Bažant Pohoda (5.7-7.7.) je pre tento rok úspečne za nami. V mnohých veciach prekvapil ale aj sklamal a to hlavne z hľadiska organizácie. Prinášam niekoľko postrehov. (foto- Bažant Stage)

  • 9. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 721x
  • 12
Si moja zápalka

Martina Branišová

Si moja zápalka

Si pre mňa ako zápalka. Jedna z viacerých, ktoré som zapálila a následne ľahučko sfúkla. Ako naivné malé dieťa, ktoré skúša, či všetky "fungujú", a potom ich celé šťastné vracia späť do krabičky. Len sa uistiť a odložiť. Možno na horšie časy. Ostať v nevedomosti, že duša sfúknutých zápaliek sa vytratila už po prvom dotyku môjho dychu.

  • 25. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 470x
  • 1
Že čo je to láska

Martina Branišová

Že čo je to láska

Akýsi pocit výnimočnosti, ktorý pumpuje v človeku adrenalín. Pocit šťastia a následne sebavedomia. Ten pocit príde niekedy tak náhle, že Vás až hodí o stenu, inokedy sa jednoducho nedostaví. Rok, dva,... . A možno preto, že ho tak túžobne očakávame. Akoby sa ten “pocit“ chcel objaviť práve vtedy, keď to najmenej čakáme ale tým, že sme stále v strehu, nemá šancu nás “prekvapiť“ a prejaviť sa. Ale kto vie ako to naozaj je... .

  • 10. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 523x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu